zaterdag 13 november 2021

Digitale enquête over de fysieke invulling van het gebied Ter Sype Loosdrecht (staat open t/m 31 december 2021)

Enquête

De informatieavond die de Energie Coöperatie en D66 Wijdemeren hadden belegd op 19 november gaat door de coronavoorschriften niet door. De avond ging over de kaders voor de invulling van Ter Sype, zowel op het gebied van de energietransitie als voor de fysieke invulling van het project. Máár: er komt een digitaal alternatief!

Naast een digitale Zoom-meeting (zie agenda) is er een digitale enquête. Die kunt u invullen tot en met 31 december 2021.

Via https://padlet.com/myriamkij/8a8dml9h4oudkzxi kunt u uw ideeën over de fysieke invulling van het gebied Ter Sype via een digitale post-it of ‘geeltje’ plaatsen. Vertel ons uw mening en wensen aangaande bijvoorbeeld woningbouw en type woningen, speel- en sportvoorzieningen, sociaalmaatschappelijke voorzieningen (zoals school, bibliotheek, jeugdvoorzieningen), horeca of bedrijven of verkeer op Ter Sype. Brainstormt u lekker mee?! Uiteraard hebben we aandacht voor uw privacy.

Begin 2022 analyseren we de opbrengst en nemen we deze mee in voorstellen aan de gemeenteraad.