donderdag 12 november 2009

D66 Wijdemeren doet mee! (brief aan landelijk bestuur)

Hallo secretatiaat, landelijk bestuur en regio bestuur,

Via deze weg wil ik jullie graag formeel informeren dat D66 Wijdemeren heeft besloten wederom deel te nemen aan de gemeenteraadsverkiezingen in 2010.

Tijdens de vorige raadsperiode was D66 Wijdemeren met een zetel vertegenwoordigd maar bij de verkiezingen van 2006 hebben we onze zetel helaas moeten inleveren.

De afgelopen paar jaar hebben we in de luwte geopereerd. De afgelopen tijd zijn er gelukkig veel nieuwe leden bijgekomen en zijn er ook leden die kenbaar hebben gemaakt actief te willen zijn/ worden.

In maart hebben we 2 formele ledenbijeenkomsten gehouden waar we een peiling hebben gehouden over het deelnemen en de nieuwe fase van D66 in Wijdemeren. De afdeling heeft daar positieve reacties afgegeven. Het afdelingsbestuur heeft daarom op 29 april j.l. besloten dat er genoeg basis is om deel te nemen aan de verkiezingen als D66 Wijdemeren en zal dat dan ook graag doen.

Via deze weg willen wij jullie formeel op de hoogte stellen van de deelname aan de gemeenteraadsverkiezingen in 2010 door D66 Wijdemeren en vragen jullie formele akkoord.

Het tijdspad zoals we dat voorleggen aan de ALV op 25 mei hebben we bijgevoegd. D66 Wijdemeren zal een eigen lijst voeren. De verwachting is dat we met 1 tot maximaal 3 zetels terug kunnen komen, gelet op de huidige peilingen.

Met Hartelijke groet,

Joost Boermans
Voorzitter D66 wijdemeren

naschrift: Het bestuur van D66 Wijdemeren heeft een zeer aangename -en positieve- reactie van het Landelijk bestuur gekregen en ze ondersteunen onze deelname aan de raadsverkiezingen van harte.